Vi kommer til å sende ut en mail til alle lagledere i løpet av dagen og ber om tilbakemeldinger på oppsettene som vi har laget. Si ifra om det er noe som må endres, og helst så fort som mulig.
Vi har forsøkt å hensyn til alles interesser men det er ikke alltid like lett å få ting til å gå opp.
Wenche og Nina
wenche.singstad@gmail.com
g03.dalgard.byasen@gmail.com
mandag 25. april 2011
mandag 4. april 2011
Miniserien våren 2011
Kampdagene er nå klare, og kan sees under linken til kampoppsettene. Kampoppsettene er under redigering, og kommer i løpet av uka. Wenche Singstad
fredag 11. mars 2011
Påmelding Jenter Byåsen Sone vårsesong - frist 18.mars
Dere kan nå melde på lag til vårens miniserie for jenter.
Meld inn årsklasse, klubb, kontaktperson og antall lag.
Jentelagene skal som de 2 siste år delta i Heimdal Sone sin miniserie.
Send inn påmelding til: byasenminiserie@gmail.com
Vi vil så sørge for å melde på til Heimdal Sone.
Frist for påmelding er 18. mars.
Nina Rødsjø, BBF
Meld inn årsklasse, klubb, kontaktperson og antall lag.
Jentelagene skal som de 2 siste år delta i Heimdal Sone sin miniserie.
Send inn påmelding til: byasenminiserie@gmail.com
Vi vil så sørge for å melde på til Heimdal Sone.
Frist for påmelding er 18. mars.
Nina Rødsjø, BBF
tirsdag 15. februar 2011
Frist for påmelding gutter til Miniserien er 1. mars.
Under finner dere en link til påmeldingskjema. I år er det National som står for påmelding og kampoppsett. Videre spørsmål om påmelding kan rettes til wenche.singstad@gmail.com
Velkommen alle guttelag fra G04 til G01.
Påmelding, trykk her
Velkommen alle guttelag fra G04 til G01.
Påmelding, trykk her
tirsdag 8. februar 2011
Agenda Miniseriemøte 9. februar.
* Velkommen
* Introduksjonsrunde
* Foreldrevettregler/spill regler
* Sette datoer for miniserie 2011
* Avgjøre hvilken klubb som skal ta imot påmelding,
lage kampoppsett osv. i årene fremover.
* Innsendte forslag
* Annet
Nina Rødsjø, BBF
* Introduksjonsrunde
* Foreldrevettregler/spill regler
* Sette datoer for miniserie 2011
* Avgjøre hvilken klubb som skal ta imot påmelding,
lage kampoppsett osv. i årene fremover.
* Innsendte forslag
* Annet
Nina Rødsjø, BBF
mandag 24. januar 2011
Stormøte Miniserie Byåsen Sone for jenter og gutter.
Hei alle Miniserie interesserte.
Onsdag den 9. februar klokken 19.00 vil det blir avholdt et møte på Dalgård Arena møterom stort for alle som har tilknytning til Miniserien.
Dette er et møte for lagledere, daglig ledere, baneansvarlig og andre som har en funksjon vedrørende Miniserien i sin klubb. Møtet er IKKE bare for lag i Byåsen BF, men også for andre klubber som deltar i Miniserien for jenter og gutter.
Vi i Byåsen BF ønsker at vi på tvers av klubbene skal kunne bli enige om en felles plan for gjennomføringen av miniserien fremover. Kanskje er det på tide å skrive ned noen "kjøreregler" som vi alle kan enes om. Som feks. hvor lenge kampene for de forskjellige alderstrinn skal være, foreldrevettregler, hvilken klubb er ansvarlig for kampoppsett, påmeldinger, publisering på nett osv.
I tillegg er det viktig at vi kan utveksle ideer om hvordan vi får miniserien så interessant som mulig for våre unge spillere, foreldre, og annet publikum som kommer å ser på kampene.
Jeg håper at i allefall en representant fra hver klubb har anledning til å møte. Det blir lett bevertning i form av kaffe og kaker.
Påmelding og andre spørsmål sendes til:
Miniserie ansvarlig gutter, Byåsen BF, Nina Rødsjø
mail: g03.dalgard.byasen@gmail.com
Onsdag den 9. februar klokken 19.00 vil det blir avholdt et møte på Dalgård Arena møterom stort for alle som har tilknytning til Miniserien.
Dette er et møte for lagledere, daglig ledere, baneansvarlig og andre som har en funksjon vedrørende Miniserien i sin klubb. Møtet er IKKE bare for lag i Byåsen BF, men også for andre klubber som deltar i Miniserien for jenter og gutter.
Vi i Byåsen BF ønsker at vi på tvers av klubbene skal kunne bli enige om en felles plan for gjennomføringen av miniserien fremover. Kanskje er det på tide å skrive ned noen "kjøreregler" som vi alle kan enes om. Som feks. hvor lenge kampene for de forskjellige alderstrinn skal være, foreldrevettregler, hvilken klubb er ansvarlig for kampoppsett, påmeldinger, publisering på nett osv.
I tillegg er det viktig at vi kan utveksle ideer om hvordan vi får miniserien så interessant som mulig for våre unge spillere, foreldre, og annet publikum som kommer å ser på kampene.
Jeg håper at i allefall en representant fra hver klubb har anledning til å møte. Det blir lett bevertning i form av kaffe og kaker.
Påmelding og andre spørsmål sendes til:
Miniserie ansvarlig gutter, Byåsen BF, Nina Rødsjø
mail: g03.dalgard.byasen@gmail.com
onsdag 13. oktober 2010
Årets miniserie for jenter over!
Abonner på:
Kommentarer (Atom)