Dere kan nå melde på lag til vårens miniserie for jenter.
Meld inn årsklasse, klubb, kontaktperson og antall lag.
Jentelagene skal som de 2 siste år delta i Heimdal Sone sin miniserie.
Send inn påmelding til: byasenminiserie@gmail.com
Vi vil så sørge for å melde på til Heimdal Sone.
Frist for påmelding er 18. mars.
Nina Rødsjø, BBF
fredag 11. mars 2011
tirsdag 15. februar 2011
Frist for påmelding gutter til Miniserien er 1. mars.
Under finner dere en link til påmeldingskjema. I år er det National som står for påmelding og kampoppsett. Videre spørsmål om påmelding kan rettes til wenche.singstad@gmail.com
Velkommen alle guttelag fra G04 til G01.
Påmelding, trykk her
Velkommen alle guttelag fra G04 til G01.
Påmelding, trykk her
tirsdag 8. februar 2011
Agenda Miniseriemøte 9. februar.
* Velkommen
* Introduksjonsrunde
* Foreldrevettregler/spill regler
* Sette datoer for miniserie 2011
* Avgjøre hvilken klubb som skal ta imot påmelding,
lage kampoppsett osv. i årene fremover.
* Innsendte forslag
* Annet
Nina Rødsjø, BBF
* Introduksjonsrunde
* Foreldrevettregler/spill regler
* Sette datoer for miniserie 2011
* Avgjøre hvilken klubb som skal ta imot påmelding,
lage kampoppsett osv. i årene fremover.
* Innsendte forslag
* Annet
Nina Rødsjø, BBF
mandag 24. januar 2011
Stormøte Miniserie Byåsen Sone for jenter og gutter.
Hei alle Miniserie interesserte.
Onsdag den 9. februar klokken 19.00 vil det blir avholdt et møte på Dalgård Arena møterom stort for alle som har tilknytning til Miniserien.
Dette er et møte for lagledere, daglig ledere, baneansvarlig og andre som har en funksjon vedrørende Miniserien i sin klubb. Møtet er IKKE bare for lag i Byåsen BF, men også for andre klubber som deltar i Miniserien for jenter og gutter.
Vi i Byåsen BF ønsker at vi på tvers av klubbene skal kunne bli enige om en felles plan for gjennomføringen av miniserien fremover. Kanskje er det på tide å skrive ned noen "kjøreregler" som vi alle kan enes om. Som feks. hvor lenge kampene for de forskjellige alderstrinn skal være, foreldrevettregler, hvilken klubb er ansvarlig for kampoppsett, påmeldinger, publisering på nett osv.
I tillegg er det viktig at vi kan utveksle ideer om hvordan vi får miniserien så interessant som mulig for våre unge spillere, foreldre, og annet publikum som kommer å ser på kampene.
Jeg håper at i allefall en representant fra hver klubb har anledning til å møte. Det blir lett bevertning i form av kaffe og kaker.
Påmelding og andre spørsmål sendes til:
Miniserie ansvarlig gutter, Byåsen BF, Nina Rødsjø
mail: g03.dalgard.byasen@gmail.com
Onsdag den 9. februar klokken 19.00 vil det blir avholdt et møte på Dalgård Arena møterom stort for alle som har tilknytning til Miniserien.
Dette er et møte for lagledere, daglig ledere, baneansvarlig og andre som har en funksjon vedrørende Miniserien i sin klubb. Møtet er IKKE bare for lag i Byåsen BF, men også for andre klubber som deltar i Miniserien for jenter og gutter.
Vi i Byåsen BF ønsker at vi på tvers av klubbene skal kunne bli enige om en felles plan for gjennomføringen av miniserien fremover. Kanskje er det på tide å skrive ned noen "kjøreregler" som vi alle kan enes om. Som feks. hvor lenge kampene for de forskjellige alderstrinn skal være, foreldrevettregler, hvilken klubb er ansvarlig for kampoppsett, påmeldinger, publisering på nett osv.
I tillegg er det viktig at vi kan utveksle ideer om hvordan vi får miniserien så interessant som mulig for våre unge spillere, foreldre, og annet publikum som kommer å ser på kampene.
Jeg håper at i allefall en representant fra hver klubb har anledning til å møte. Det blir lett bevertning i form av kaffe og kaker.
Påmelding og andre spørsmål sendes til:
Miniserie ansvarlig gutter, Byåsen BF, Nina Rødsjø
mail: g03.dalgard.byasen@gmail.com
onsdag 13. oktober 2010
Årets miniserie for jenter over!
mandag 4. oktober 2010
Miniserien Gutter høsten 2010, avsluttet
Dagen i går satte ett forblåst punktum for Miniserien, gutter høsten 2010. Håper at alle hadde noen fine opplevelser rundt omkring på de forskjellige arrangement.
Til alle lagledere og baneansvarlige, så vil jeg bare få takke for et godt samarbeide. Vi sees igjen til våren.
Følg med på bloggen for påmelding for vårens Miniserie.
Ha en fin høst videre.
Nina Rødsjø
Til alle lagledere og baneansvarlige, så vil jeg bare få takke for et godt samarbeide. Vi sees igjen til våren.
Følg med på bloggen for påmelding for vårens Miniserie.
Ha en fin høst videre.
Nina Rødsjø
tirsdag 28. september 2010
Kamper avlyst
Kampene som skulle gått 27 august på Havsteinbanen er dessverre avlyst. Sverresborg har ikke ledig bane til arr før snøen kommer.
- Posted using BlogPress
- Posted using BlogPress
Abonner på:
Kommentarer (Atom)